HTML

A Székhelyszolgáltatás buktatói

Friss topikok

Címkék

Archívum

Nem mindegy kinél!

2012.09.20. 11:49 SzKarika

Mi van akkor, ha egy cég nem kapja meg a leveleit.

 

Sok cég van olyan helyzetben, hogy nem tartózkodnak a cég székhelyén és így nem kapják meg a leveleiket és ő maguk sem találhatók meg mindig.

Van, aki látott már fényképezni kapualjakat a hivatal munkatársai által, mert nem volt kint a cégtábla, pedig a törvény előírja?

Járt már úgy valaki, hogy a kedves ismerős nem vette át a levelet és az értesítő elkallódott?

Mindkét eset büntetéssel és adószám törléssel járhat. Ha nem szeretné, hogy a lakása legyen megadva a cég székhelyének és nincs szüksége bérelt irodára, mert a cég tevékenységéhez nem szükséges és csak felesleges költséggel jár, ebben az esetben jönnek képbe a székhelyszolgáltató irodák kínálatai.

Természetesen nem mindegy, hogy milyen székhelyszolgáltató irodát választunk, kérjük olvasóinkat, írják meg székhelyszolgáltató irodákkal kapcsolatos tapasztalataikat mások okulására.

 

 

Hogyan válasszunk székhelyszolgáltató irodát.

 

Szerintünk legkevésbé célszerű árak alapján tájékozódni, sokkal fontosabb a szolgáltatás tartalma, valamint a szerződés jogi szövege, kiemelve a székhelyszolgáltató felelősségét is. Olyan székhelyszolgáltatóval nem szabad szerződni, aki a saját mulasztásáért, illetve tevékenységéért sem vállal felelősséget.

 

 

 

 

 

Bajforrások, avagy mire figyeljünk nagyon

Akár egy elveszett levél miatt is felfüggeszthetik cége adószámát!


Az adószám felfüggesztésének következményei:

· Az adószám felfüggesztés időtartama alatt kiadott és befogadott számlák érvénytelenek, azok nem számolhatók el.
· Az adószám felfüggesztés tényéről az Adóhatóság nem értesíti az adózót, tehát az nem biztos, hogy tudomást szerez róla.
· Az adószám felfüggesztésének ténye a cégjegyzékbe bejegyzésre kerül, tehát üzleti partnerei értesülhetnek róla.
· A Cégbíróság felhívja a céget a törvényes működés helyreállítására, de ha azt a cég elmulasztja, akkor törlik az adószámát.
· A törvénytelen működést mind a NAV, mind a Cégbíróság bírsággal szankcionálhatja, de a legnagyobb veszteség (akár több 10 vagy 100 millió forint) az üzleti partnerek bizalmának elvesztéséből adódhat.


Így lehet a felelőtlenül - pontatlanul kezelt levélből óriási gond. Például ezért is nagyon fontos, hogy a székhelyszolgáltatás, illetve székhelyszolgálat korrekt és felelősségteljes munkát végezzen.

Részleteket a szekhely.org weblapon találnak, vagy telefonon, a 06-20-585-6605-ös számon,  Dunda Andrea Üzletág vezetőtől kapnak.

 

NAV-os infok-ból következtettünk az alábbi problémára:


Egyes székhelyszolgáltatók tevékenységének ügyfélre nézve legveszélyesebb, legkártékonyabb következménye, hogy az irodai órák alatt egyszerűen nincsenek nyitva az adott székhelyszolgáltatók. Keresheti bárki az oda bejelentett cégeket (NAV, üzleti partner stb.) egyszerűen nem találnak senkit és információt sem arról, hogy mikor menjenek vissza. Ennek jobb esetben törvényességi felügyeleti eljárás, adószám felfüggesztés, rosszabb esetben a cég törlése a következménye.
Tanulság: nem szabad olyan székhelyszolgáltatót választani, aki a szokásos irodai órák alatt nem képes biztosítani a székhelyszolgálat nyitva tartását.

Részleteket a www.szekhely.org weblapon találnak, vagy telefonon, a 06-20-585-6605-ös számon,  Dunda Andrea Üzletág vezetőtől kapnak.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://cegh-szekhelyszolgaltatas.blog.hu/api/trackback/id/tr584790116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása